jag blir så arg

"Just nu kan du uppleva störningar med nätet i Strömstad och Ljusdal. Det är med högsta prioritet vi försöker lösa det. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du har förståelse."

Asså, skit i Engelskan nu. Jag är så upprörd. Jag kom äntligen på hur man ringer kundtjänst från en vanlig telefon (det är annorlunda från mobilen men det kan jag ju som sagt inte ringa ifrån) och då är det här det första de säger. Jag behövde inte ens prata med någon. Asså, det är klart att man kan förstå att de har problem ibland, men... Jag är nog bara väldigt arg på 3 i allmänhet. Dessutom bor jag faktiskt i Stockholm, eller ja, utanför. Så varför har jag också problem? Det kanske sprider sig. Usch. Hoppas de fixar det snart, för det har ju cepat sig i ett helt dygn i alla fall!

=(

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0