stel

Lärde jag mig aldrig konsten att stretcha? Jag kan tala om att jag är stel som en pinne idag, inte roligt.

Jag blev väckt strax efter ett när min käre pojkvän ringde och meddelade att han satt och hade trevligt och drack kaffe med sina vänner. "Oh, right, it's one at your place, it's midnight here!" Idiot. Jag pratade ändå med honom precis innan jag gick och lade mig. Guldfiskminne?

Jag och min syster ska i alla fall ta en tripp till Solna Centrum för att se om de har några studentklänningar. Annars har jag hittat en fin på internet, men internet känns inte alltid så säkert, man måste ju betala frakten om det sen visar sig att den inte var så bra. Så det suger, men det är min reservplan. 
  Jag har självklart vissa kriterier på hur jag vill att den ska se ut, och jag hade helst haft med band för jag skulle känna mig jätteobekväm utan (jag måste ju för sjutton köpa en ny bh, har ju bara svart med avtagbara band!). Men det finns seriöst inga sådana klänningar alls. Så jag har vikt mig på den punkten. Men jag vill ha med nån färg på, inte helvit.

Nu blir det frukost, enjoy your day!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0