syner

Jag är så fruktansvärt trött, har sovit en bra stund. Och så börjar jag se i syner. Kan det hänga ihop med yrseln jag hade tidigare idag, tro?

Jag hade i alla fall börjat vakna till halvt då jag hör att någon signar in på msn (Jag har det på engelska och då signar man in istället för att logga in, så det så). Jag tittar ju av gammal vana upp och då står det "Maher has just signed in." Men för att vara extra säker så skärper jag mina ögon riktigt noga för att se att det verkligen står "Maher" och inte något annat på M ungefär lika långt. Och jag tycker fortfarande att det står Maher. Så istället för att somna om som planen egentligen var så klickar jag upp dialogfönstret och ser "Maher appears to be offline...". Men då tänkte jag att det har hänt förut att det har stått att han varit offline fast han inte varit det, och fast han själv sett sig som online. Så då gick jag på toa (viktigt, eller hur?) och tänkte att han skriver väl till mig om han är online. Men det gjorde jag inte. Så jag spelade en omgång Gold Miner på Hamsterpaj.net och sen skulle jag stänga ner alla program när jag på Facebook ser att Maher är online där. Jag vet inte riktigt vad som hände. Kanske mitt sjätte sinne som ville säga åt mig att inte somna om? ;)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0