vi är sjuka

Hej
Jag mår inte så bra och det gör inte min dator heller. Jag har ont i halsen och fråga mig inte ens vad det är för fel på datorn. Den vill inte. Nu har jag lånat pappas så att jag kan få min dagliga dos av internet. Men det var positivt igår i alla fall, för då gjorde jag lite tyska istället för att slösa tid på datorn.

Men nu orkar jag inte. Jag har ingen energi över huvud taget. Pappa bad mig gå ut med hunder. Vet ni vad jag svarade? "Jag vet inte". Hjälpsamt liksom..

Jag vet inte riktigt när jag kan skriva igen, det beror på om min dator tillfrisknar eller om jag kan låna någon annans någon gång. Men självklart hoppas jag på min. Jag tycker jättemycket om den och om han dör vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag har ju haft honom i flera år nu. Jag inser att det börjar bli dags, men jag vill inte. Och om han dör kommer jag inte kunna skaffa en ny heller. För jag har INGA PENGAR. Ingen nyhet direkt. Hehe. Och ändå vill jag så himla gärna köpa en pyjamas från H&M, bara för att den är så himla söt. Det är ju verkligen inte så att jag behöver nån. Men den är sååå fin!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0