converse

Två av mina kusiner och deras pappa ska åka till New York imorgon... Lite avundsjuk får man väl erkänna att man är... Men jag bad de i alla fall att köpa med sig ett par Converse till mig om de tog turen förbi några, vilket de sa att de skulle. De ska ju vara väldigt billiga där! Jag har aldrig köpt ett par Converse. När de först kom ut tyckte jag bara att fötterna såg gigantiska ut i dem, men jag antar att de ändrat modellen nu. Ja, sen köper jag väl aldrig dyra grejer så... Men jag har ett par. De är gråa och köpta i Algeriet (tror jag). Min pojkväns pappa köpte dem åt mig. Supersnällt! Jag är inte helt säker på att de är äkta, men de ser äkta ut. Jag hade lagt upp en bild på dem, men jag har mammas dator nu så. Ni får klara er utan =)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0