GANT 36:an

Oj, vad jag har varit frånvarande ^^ Sorry 'bout that.

Ja, idag fick jag i alla fall spela Drottningholm, jag kom in som reserv igår kväll. Första varvet träffade jag inte bollen, andra varvet gick helt okej. Men det var rätt dåligt arrangerat, vi fick inga flaggplaceringar, och inte använda avståndsmätare och banguiden sög - vilket i och för sig inte hade med själva tävlingen att göra. Och sen orkade de inte besvära sig med att skriva ut en ordentlig scorekortslapp åt mig till andra varvet, första varvet kan jag förstå, eftersom jag kom med först igår kväll. Men till andra varvet kunde de ju faktiskt ha besvärat sig med att fixa det. Dessutom fick vi kasta i oss lunchen på fem minuter <3



18:e. Med bra mycket finare väder än vad vi hade idag ^^ Banan var ju dränkt...


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0