thursday

Hej hopp. Dagen har inte pågått så länge än, jag har ju vänt lite på dygnet, en frihet man har när man är ledig (arbetslös). Men jag pratade med Maher en bra stund precis när jag kom upp, mysigt, mysigt. Sen har jag läst lite, varit en sväng på golfbanan och se min pappa blanda äppelmos och grädde, vidrigt. Fick rysningar och var tvungen att vända bort huvudet hela tiden. Blä, usch och fy. Kanske inte lika äckligt som fästingen, men inte så långt efter ändå.



Slänger upp en bild på min fake tatuering. Jag tycker att det kan vara väldigt fint med en tatuering, men skulle aldrig kunna skaffa en, för jag hade tröttnat. Därför fungerar tillfälliga ytterst bra, den här tog jag dock bort ca tio minuter efter jag tog bilden. Nej, om jag nu skulle ha en tatuering skulle den sitta på vristen.



Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0