Godiskrans

God morgon. Jag har tröttnat lite på mitt godiskrans-projekt. Det gick fortare när jag gjorde en sist. Men jag har inte riktigt hunnit sätta mig ner och verkligen göra klart den, och dessutom hade jag ju hjälp av syster förra gången. Men jag ska göra klart den idag. Tänkte göra lite nu innan jag går till jobbet, ch sen tänkte jag sitta med det framför Buffy iväll. Jag vill gärna göra klart det innan jag fortsätter med nästa projekt, jag kan säga att jag är riktigt sugen på att sticka =)

Och Barry Manilow sjunger "Where do I begin?" på tv just nu. Fint.


Bild från den görra, orkar inte hämta sladden och lägga upp nya bilder, men jag kan göra det när den är klar. Och så kan jag passa på att fota dörrkransen jag gjorde förra veckan, det är oftast så mörkt när jag är hemma. Men idag så.




Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0