Ny dator

Mitt internet vill inte riktigt just nu. Jag kan inte öppna mailen och många sidor ser helt mobbade ut. Vilket är synd för jag var på väg att kolla på lite bärbara datorer. Är på jakt efter en ny. Jag har dock lite för höga krav på hur den ska vara, och jag vill ju absolut inte ha en alltför dyr. Så jag får se vad jag tycker är viktigast när det väl kommer till... Men jag vill så gärna ha en röd ju! Och med volymknappar på tangentbordet, och en som inte är alltför tung alternativt med avtagbart batteri för resor. Och så vill jag ha en inbyggd webbkamera, så bra som möjligt. Och så ska den vara bra på att spela streamat och datorspel och och och. Ja, ni förstår. Och helst vill jag inte lägga mer än 5 000 kronor på den. Nej, nu får jag fixa lite på mammas födelsedagspresent/ julklapp. Hon fyller år på lördag, men det jag har vill jag hellre ge i julklapp, men det kan ju bli så att den blir födelsedagspresent istället om jag inte lyckas få tag i något annat innan dess. Fast det finns en rikitgt fin, ny affär i centrum som jag ska ta mig god tid att kolla in under lunchen imorgon. Puss!

=)



Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0