torsdagsmorgon

Tjo. Jag vet att jag suger på att uppdatera, men hur orkar man det när man kommer hem efter en lång arbetsdag? Inte jag i alla fall. Nu sitter jag och äter karelska piroger och dricker te =)

Ska strax dra mig ner till tåget för aatt åka till jobbet. Slutar fem idag så det är skönt. Och imorgon är jag ledig. Nice! Och just det! Jag var på golfträning igår. Skönt att träna lite, har ju inte gjort det sedan sista tävlingen. Men nu är jag igång igen, men jag kan lova att det var stelt! Jag var verkligen tvungen att värma upp ordentligt innan jag började. Vilket man i och för sig ska göra ändå men det var påtagligt att jag för en gångs skull verkligen kände behovet!

Det blir ingen bild, jag tog den dator som var snabbast att slå på = alltså inte min. Och därför har jag inga bilder. Bara gamla ur arkivet och de har ni ju sett ändå. Men jag kan skriva igen när jag kommer hem, ska fixa en liten julgrej som jag kan visa er. Nu dör datorn. See ya!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0