projektrapport

Mackor och O'boy nu.

Idag blir det till att skriva projektrapport. Inlämning imorgon. Fast det blir nog inte så svårt. Jag är bara så sjukt nervös inför vad jag fick på projektet att jag mår illa. Jag vill ju såklart veta, men jag vill inte veta ändå. Jag har aldrig lämnat in något där det har varit så slutgiltigt. Vad man får nu är ju nästan vad man får. Det är klart att man kan göra vissa ändringar som kan höja betyget lite men... Om jag nu har råkat få IG på det, så kan jag ju bara få G. Och jag vill inte ha några G'n i mitt betygsdokument över huvud taget. Jag kommer bli så sjukt besviken.

Nej, jag ska sluta nu. Jag får bara mer och mer panik för var sekund som går. Och jag kommer seriöst börja grina om han säger att jag inte kan få överbetyg. Hehe. Helt stört egentligen.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0