tar ut min ilska någonstans ^^

Varför får man inte känna det man känner? Eller jo, om man är glad så får man ju det, men om man är ledsen då ska man inte visa ett skit utåt. För det är fult och det är dåligt och det får alla andra att också må dåligt.

Men Fuck You säger jag. Om jag är glad så är jag glad och om jag har en dålig dag så har jag och då tänker jag skriva dystra jävla kommentarer på msn eller facebook eller bloggen eller what ever. Och om du inte vill höra eller se det, jag men håll dig borta då! Det skiter väl jag i. Jag vill inte ha dig omkring mig i alla fall om du inte tycker om mig.

(Okej, sorry. Jag blev bara lite arg och tog ut lite gamla aggressioner. Bottom line: Jag har en dålig dag.)

;)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0