tisdag

Jag är precis hemkommen från skolan. Dagen bestod utav två lektioner, först historia då jag inte gjorde mycket för jag var redan klar med det vi skulle göra. Sedan lunch, någon okryddad kycklinggryta som var helt ok. Sen hade vi religion då vi håller på med Judendom, vilket innebar att vi fick se Prinsen av Egypten, alltså Disney- filmen ni vet? Hehe, så rätt soft med andra ord. Dock så är tydligen vår tyskalärare tillbaka, kul för henne, mindre kul för oss. Så nu har jag cirka fem kapitel att göra tills på torsdag plus att jag ska skriva en bokrecension. Inte recension kanske, men jag ska i alla fall skriva om boken.

Och vet ni vad det bästa med dagen var? Jag fick massage av Amanda =D Det var som tack för att jag masserade henne lite under historialektionen. Väldigt nice. Fast nu vill jag bara ha mer, om jag kommer iväg till Tunisien ska jag kräva en riktigt lång och härlig massage, hehe. Men priserna är fortfarande höga så vi får se hur det blir med den saken, det ser lite mörkt ut, om man säger så. Men vi är hoppfulla!

Nu ska jag gå och äta min mango + plugga tyska (mango är förresten ganska dyrt, det hade jag ingen aning om).

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0