Träning

Jag är hemma nu, från träningen. Det var faktiskt en riktigt bra träning för en gångs skull =)

Först och främst hade jag bra koncentration, ett resultat från bra mat och min powernap. Sen pratade jag med min tränare om varför jag tränat så lite (hehe) och så hade vi en jättejobbig prata-inför-grupp övning som var bra egentligen. Men inte roligare för det.

Men sedan körde jag och Sofia lite olika styrkeövningar. Hon visade mig några riktigt bra rumpövningar som hon hittat på Sofi Fahrmans blogg (tror jag). Det var i alla fall superbra för jag har verkligen letat efter bra rumpövningar. För övrigt är det bra att bara ta två trappsteg i taget när man går upp för trappor, det ger fastare rumpa =)

Det var dagens tips, hehe! God natt.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0