mat

Marie kommenterade igår att hon tyckte jag såg smal ut, och frågade om jag gått ner i vikt. Jag har gått upp i vikt och känner mig otränad och - inte fet, det vet jag att jag verkligen inte är, men det känns som att jag har börjat få kärlekshandtag och allting sitter mycket tajtare nu.

Jag vill gå ner lite i vikt, inte mycket, bara lite. Framför allt vill jag bli smalare. Och jag vet att jag lätt löser det genom att inte äta, problemet är bara att om jag börjar äta igen kommer jag bara att gå upp. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag tänkter INTE hamna i en ätstörning. På något sätt, för jag tänker inte kämpa med maten hela livet. Men just nu vill jag känna mig lite snyggare och vara lite smalare. Jag vet inte hur jag ska göra det förutom att hoppa över måltider, för jag har inte självdisciplin nog att inte äta chips, kakor, glass och dricka läsk och allt vad det är. Har funderat på LCHF, men hur skulle jag kunna göra det när kolhydrater är så jäklans gott?? Jag skulle aldrig palla att aldrig mer äta pommes frites. Hemska öde.

Jag antar att jag behöver något stressmoment som får mig att tappa aptiten ^^

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0