rasmus

Jag hade precis somnat igår kväll när jag hör bråk utanför mitt fönster. Katter. Och eftersom det var just utanför mitt fönster drog jag slutsatsen att min egen katt var inblandad. Så då stack jag ut huvudet genom fönstret och sa till katt-äcklet att ge sig av. Jag tror det störde dem, för jag hörde inget mer sen... Jag gick i alla fall ner och ropade in min katt, för jag ville inte att de skulle börja igen. Och söt som han är kom han in och åt lite, jamade lite och lade sig till sist till ro bredvid mig i sängen. Fast först planterade han en del tussar på min rya-matta. Det märkte jag dock inte förrän jag vaknade för tjugo minuter sedan ^^



Vem skulle kunna tro att den här sötnosen är en sådan bråkstake?


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0