The Tyra Show

Jag tittar på The Tyra Show. Jag fattar faktiskt inte ett dugg av vad de pratar om. De pratar om "Shave-your-head-friends". Slå upp utrycket om ni inte vet vad det är... Men de säger att om man försöker vara nyttig och ska äta ute med kompisar ska man inte välja sallad för att visa att man försöker vara nyttig, för att det stör de andra. De forstätter att säga att man ska anpassa sig efter alla andra. Vad fan? Det är klart att man ska vara ärlig mot sig själv och äta en jävla sallad om man försöker vara nyttig. Skit samma vad de andra tycker! Och om de inte kan stötta en så kan väl de dra åt helvete. Jag tycker inte att man antingen ska behöva stanna hemma eller äta vad alla andra tycker att jag ska äta. Det är väl helt mitt beslut? Nej, jag förstår inte vitsen med det.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0