bra vänner

Ibland blir jag väldigt ledsen när Blondinbella skriver om hur man ska tackla folk som säger elaka kommentarer. Många menar säkert att vara elaka, men långt ifrån alla. Jag har själv varit i den situationen. Jag hade tydligen varit elak mot mina kompisar i ett halvår utan att veta om det, och plötsligt vill de inte vara med mig längre för att de tycker att jag är elak. Nu är jag glad att de dissade mig för de är oärliga, falska och elaka, men då tog jag det väldigt hårt. Men om de hade sagt någonting när jag sade elaka kommentarer, frågat mig vad jag menade eller vad som helst så hade jag ju kunnat lära mig att inte göra så. Men man kan ju inte ändra på ett beteende om man inte vet att det är fel. Eller?

Jag är i alla fall väldigt tacksam för de vänner som jag hamnade hos istället. Väldigt bra människor som förstår mig och är väldigt ärliga om rätt saker. Ni är guld värda och det hoppas jag att ni vet! <3


Jossan, jag och Amanda på studenten i fredags.


Comments
Posted by: F R I D A M . S E

Håller med dig! Skrev faktiskt ett liknande inlägg idag, innan jag såg hennes. Man ska aldrig ta skit!

2010-06-07 @ 22:41:14
URL: http://fridam.se
Posted by: Jossan

Naaw Carro gumman du är oxå värd guld! <3

Vi måste som sagt ses snart! Säg bara när ;)<3

2010-06-14 @ 13:29:23
URL: http://vehemence.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0