måndag

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Idag har jag varit upptagen med golf, och så ser resten av veckan också ut. Men jag orkar inte. Jag är trött så jag håller på att dö. Kunde inte somna inatt och när jag väl gjorde det drömde jag rejäla mardrömmar. Usch och fy för mardrömmar. Då sa Maher till mig att jag faktiskt får ta och åka dit nu så att de slutar. Har ju haft dem mer eller mindre varje natt sen jag kom tillbaka från Tunisien, vilket var i början av mars (vi skriver väl inte månader med versaler på svenska?).

Dessutom är jag arg. Riktigt jävla arg och jag behöver ventilera. Jag behöver Josefin och Amanda, men som jag sa är jag sjukt upptagen hela veckan. Det får väl gå över, jag är ju van att leva med det redan, tycker bara att jag borde ha släppt det nu. Men jag kan väl inte släppa det förrän jag säger vad jag faktiskt tycker. Vilket jag lovar och svär att jag kommer göra. Så fort jag får chansen.

APA!!!!!!!!!! (det är min favoritsvordom - mycket finare än de ord som de flesta använder)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0