sovmorgon

Jag vet, jag vet. Nu har jag varit dålig igen! Men jag har varit upptagen ett par dagar. Vi har haft seriespel (golf) sen i onsdags och innan det hade jag en annan tävling måndag- tisdag. Nu ligger jag i sängen och njuter av att jag inte behöver gå upp. Det är helt underbart, för er som missat det... Men ska nog gå ner och göra frukost och ta med den upp hit och titta på ett avsnitt av Project Runway. Jag försökte redan igår men jag var så trött att jag somnade... Nej, nu ska jag gå och göra frukost. Det enda negativa är att grannarna håller på och borrar och allt vad de gör. Men, men.

Ha det bra, så skriver jag lite senare igen också. Kan till och med lägga upp en bild om ni vill =)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0