läggdags

Jag har egentligen bara velat blogga hela dagen, men jag har inte gjort det. För många inlägg är lite jobbigt, eller? Och ett långt inlägg som handlar om typ fem olika saker är också jobbiga, visst är de?

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, är superduper trött. Och jag håller på att få DAMP på mina naglar som är alldeles för långa för att jag ska tycka att det är okej. Eller, jag gillar egentligen när de är lite långa, men inte när de är såhär sköra. Det är bara jobbigt och jag mår typ dåligt.

Jaja, klippning imorgon alltså (jag brukar fila men nu får det bli en rejäl klippning istället, så jag slipper fixa på ett tag. De växer ju så nedrans fort!)

God natt!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0