vampyrskräck

God natt, hehe. God dag kan jag ju inte säga i alla fall.

Jossan och Manda tittar på någon vampyr-rysare och bryr sig inte alls om att jag inte vill. Dels för att jag inte är överdrivet förtjust i hela vampyrgrejen och dels för att skräckfilmer/rysare gör att jag drömmer mardrömmar lång tid efteråt. Taskigt =/

Jag som precis sovit lite på soffan och nu vaknat till och är pigg igen. Och så ska jag behöva drömma massa mardrömmar och bli allmänt rädd annars också. Det är ju inte särskilt roligt, tycker jag...

Sorry i alla fall för lack of bilder, men är ju som sagt hos Jossan. Jag har ju blivit mycket bättre på det där med bilder, som inte varit min starka sida ett tag.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0