drama

Jag har tagit en massa bilder idag, tyvärr har jag inte haft tillgång till en dator att ladda upp de på, annars hade det blivit finfina inlägg idag! Dessutom har utpressar-Uffe fixat min dator. Den lever, men ser väldigt mysko ut och har inga program eller filer kvar. Tydligen drabbad av ett mycket aggressivt virus som gick igenom Norton. Taskigt.

Skoldagen idag var inte så bra... Mycket tjafs och drama, jag vet inte hur det kommer lösa sig. Jag kan ju säga att jag inte ligger på en viss persons plussida just nu... Jag tänker be om ursäkt för sättet jag sa vissa saker på, eftersom det var onödigt otrevligt, men jag tänker inte be om ursäkt för vad jag sa. Det är viktigt att be om ursäkt för det man är ledsen för och ångrar, men man ska inte be om ursäkt bara för att för det gör nog saken bara värre.

Tack Anna, i alla fall. För att du tog dig tid och mod och ansträngning att prata med mig och be om ursäkt och lyssna på vad jag hade att säga. Jag sa det inte till dig men jag uppskattar verkligen det.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0