Gulle för hela slanten

Idag är det dags för White Collar, aka Gulle, klockan 22.00 på tv4+ (tror jag, rätta mig om jag har fel). Kanske ska jag springa in i duschen först, jag behöver tvätta håret... Och vore det inte fantastiskt gott med nya blåbärsmuffins? Vi får se.

Idag lyckades jag i alla fall vara riktigt otrevlig mot min pojkvän, jag var bara riktigt stressad över en massa saker så jag skrek till lite på honom. I'm sorry honey! Men det gör jag inte om för det är ju inte hans fel att jag är stressad. Så ta inte ut det på de ni tycker om, ta ut det på de ni inte tycker om istället ;P Nej, jag skämta bara.

Men ha en bra kväll, och titta på White Collar!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0