just a little bit more

Jag kom faktiskt igång med studierna trots att jag inte trodde att det skulle gå. Men någonstans i mitt huvud vet jag ju om att om det inte kommer in imorgon så får jag faktiskt IG i kursen (!!!). Och det vill vi ju inte. Vi vill ju ha MVG. Hehe. Jag är i alla fall sjukt trött, men jag ska hålla ut en timme till. Sen ska jag ta en paus för att titta på Buffy the Vampire Slayer. Bara ett avsnitt dock, jag har verkligen inte tid att sitta där i två timmar! Jag måste ju bli klar med det här idag och det är jag inte. Blir väl att sitta uppe hela natten. Men jag tänkte inte gå till skolan imorgon förrän vid tolv i alla fall, så det löser sig.

Kan ni fatta att jag tar studenten nästa vecka? Det kan inte jag!


 Jag tycker att jag är jätteful i mössan, haha, så det blir bara en liten bild.  

 


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0