Liv och död. Eller?

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Jag sitter här och stressar över allt jag ska hinna klart med tills på onsdag samt det stora matteprovet jag har i morgon. Och jag oroar mig över att jag har gått upp några kilon och att jag har lite fler finnar än vad man kunde önska plus att min klänning inte har kommit än. Men vad spelar det för roll?

Min pojkvän fick just besked om att en av hans vänner varit med om en olycka och inte kommer att överleva. Vad fan spelar betyg och utseende för roll när personer dör? Okej om jag missar matten, då får jag väl läsa upp det på Komvux nästa år. Och vem bryr sig om mina finnar förutom jag? Och några kilo hit och dit spelar väl för tusan ingen roll, det är ju ändå insidan som räknas. Det här är inte på liv och död, så det är bäst att vi slutar få det att låta som det.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0