skivhelvete

Imorgon har vi vår studentskiva. Det har bara varit tjafs och strul och en plåga. Så det måste vara en jävla fest för att göra upp för allt som varit. Jag tycker att det är bra surt, jag vill inte ens gå längre. Det har bara varit för mycket nu och jag tänkte från början att det blir väl kul, man behöver ju inte umgås med de man inte tycker om. Men nu känns det totalt meningslöst. Vi ska ha en fest för klassen, där alla hatar varandra och ingen bryr sig ett skit om de andra, folk är elaka bara för att och så satt alla igår och skulle komma på namn som skulle symbolisera ens plats i klassen? Jag tycker att idén är helt dum i huvudet, jag vill inte vara med och jag vill inte vara med och rösta om andras namn heller, även om vissa otrevligt ryter åt mig och mina kompisar att vi faktiskt också får hjälpa till. JAG VILL INTE VARA MED! Och jag tänker inte betala några kronor för att köpa papptallrikar att skriva namnen på heller. Idén är idiotisk och demonstrativt vill jag inte ha något med det att göra.

Förlåt att jag är skitirriterad men det är så det är och jag måste få ur mig aggressionerna på något sätt. Sorry! (gick från att bli en tråkblogg till att bli en bitchblogg, hm... hur gick det till?)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0