where art thou tim 2: 8-15?

Efter att ha suttit med min religionsfördjupning hela morgonen och halva gårdagen har jag nu tröttnat på att försöka hitta Tim 2:8-15 och Ef 5:21-33 i biblen. Det är inte så himla lätt. Och det blir inte bättre att många av böckerna jag slår i kommer med påståenden som jag gärna använt om det bara var så att de kunde hänvisa till Koranverser etc. Jag menar, vad är grejen med det? Att skriva var det står någonstans borde ju inte vara så svårt?

Nu ger jag i alla fall upp, för en stund i alla fall och man kunde ju tänka sig att min paus skulle bestå av lite tevetittande och kanske något att tugga på, men nej. Nu är det jag och matteboken. Vi syns om hundra år!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0