angel wings

Jag håller på att förbereda lite inför Halloween. Och jag har tänkt mig att vara en ängel, även om det inte är så värst läskigt. Men då måste jag ju ha vingar. Jag har spånat lite på hur jag ska göra dem (köpa är inte ett alternativ). Jag måste såklart ha ståltråd, och jag hoppas att pappa kan leta fram lite åt mig. Jag har inte riktigt något vitt tyg eller så. Jag har letat efter lite gamla skjortor och så, men jag hittar inte riktigt något. Sen såg jag hushållspappersrullen, men jag vet inte riktigt... Men måste de vara vita då? Jag hittade till exempel lite påskfjädrar så det blir färgglada vingar. Men svart. Har vi rätt mycket av, gamla kläder som kan stå till tjänst kanske, eller sopsäckar. Jag har i och för sig ett par gamla vita byxor... Undrar om det är tillräckligt. Har ni några ideer får ni gärna komma med dem =)


/>


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0