blä

Allt känns rätt tungt nu.

Jag är den förste som ber om ursäkt när jag vet att jag har gjort fel. Även om jag inte tycker att allt är mitt fel så ber jag om ursäkt för det jag tycker att jag har gjort. Därför känns det rätt jobbigt när jag inte får det tillbaka.

Jag kan tåla att bli kallad hora och fitta av någon på fyllan, som är arg på mig för något jag gjort och som bara överreagerar när man fått i sig lite för mycket att dricka. Men då vill jag gärna ha en ursäkt när man nyktrat till och vet att det var att ta i. Men det är svårt det där. För det är vad jag tycker, men andra kanske inte känner på samma sätt.

MEN, vad jag inte har lust att ta, är att någon kallar mig fitta för någon annans räkning. Speciellt inte om jag inte får någon ursäkt tillbaka när alkoholen har gått ur systemet. För jag kan på ett sätt förstå att man inte vill be om ursäkt, även om man har gått för långt, för att den andre personen (jag i det här fallet), har gjort fel först. Även om jag inte tycker på det sättet kan jag förstå det. Men verkligen inte att någon skriker jävla fitta i örat på mig och sedan fortsätter att ringa flera gånger för att, som jag antar, säga det igen eller något värre. Jag vet fortfarande inte exakt vem det var, men det är i alla fall så jävla respektlöst och ännu mer respektlöst att inte be om ursäkt för det idag.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0