grodyngel

Hej svejs!
Jag är hemma nu, kom hem vid tio igår. Då åt vi lite mat (McDonald's) och sen bytte lakan och somnade. Vi behöver inte prata om helgen direkt, kan bara nämna att i fredags kväll sov jag innan klockan nio. Men banan var i alla fall riktigt fin, jättebra skick.

Så, nu tänkte jag berätta att min katt är dum i huvudet. Nej, inte riktigt kanske. Men han låg i alla fall här bredvid på skrivbordet, och så hade jag min yoghurt tallrik här också. Sen gick jag bara för att släppa ut hunden och när jag kom tillbaka så satt katten och slickade rent tallriken. Inte bra. *Ledsen smiley*


Boven i dramat
(bild från i våras!)



(jag hade ingen bra rubrik om ni undrar över den ^^)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0