skithelg

Jävla skithelg. Det börjar med att jag måste bära en massa jävla ved upp för en brant hal trappa, fast jag inte har några muskler och hatar spindlar (det var gott om kan jag lova). Men det var en jävla dröm jämfört med resten. Igår kväll blir jag kallad hora och fitta, och det är ju alltid trevligt. Sen börjar jag bråka med min pojkvän av någon jävla okänd anledning, och det bråket var tydligen tillräckligt stort för att hålla i sig idag också.

Sen ska jag till min syster och fira hennes födelsedag. Kul att sitta där med gråten i halsen liksom. Någon annan som vill passa på att säga någonting negativt eller elakt medan jag ändå mår såhär dåligt?

Lite såhär känns det. Fast några miljoner gånger värre.

Bilden är typ fem år eller så...


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0