Varning för svordomar!

Jag vet inte vad det är för fel med mig. Jag har kramp i magen. Typ från naveln och neråt. Plus att jag fortfarande har ont i halsen och i ländryggen. Kunde knappt böja mig fram för att spotta ut tandkrämen när jag borstade tänderna.

Tur att jag inte är hos min pojkvän i alla fall, för då hade ahn tvingat mig att åka till det där förskräckliga, vidriga jävla sjukhuset med inkompetenta läkare som trycker ner sina fingrar i min mage som för att nudda underlaget under och säger "relaxe please" jätteirriterat. Och för övrigt kan jag informera om att det var den enda engelska han kunde, och ingen på det där jävla stället kunde något mera. Och trots deras fortsatta försök så kan jag inte franska.

Fan, vad det gör ont i magen!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0