fick inte kommentera

Jag fick en kommentar på ett av mina depp-inlägg. "Fin blogg :)". Med andra ord: Gå in på min blogg och ge mig fler läsare. Vilket inte gör så mycket, skriv du så kanske jag går in på din blogg också. Men jag tyckte att det var ganska okänsligt att skriva det som kommentar på mitt inlägg om hur jobbigt allt är. Så hon kunde ju ha tagit något av mina andra 700 inlägg (jag lovar, typ 10 är deppiga), och skrivit den kommentaren där istället. Så jag gick till hennes blogg och skrev det i en kommentar. Att det var rätt okänsligt och att hon kunde ha valt ett annat inlägg bara. Men den kommentaren verkar hon inte ha lust att publicera, för jag hittar den ingenstans. Jag undrar varför. Det kanske kunde tas som lite otrevligt, men? Det var ju okänsligt.

Comments
Posted by: Josse

Ja eller hur? Jag tänkte på¨det oxå :O

När ska vi träffas föresten? xD

2010-09-18 @ 12:36:18

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0