Årsresumé

Eftersom att jag är wannabe-alla-andra så ska jag också göra en årsresumé. Har nu laddat över alla bilder (utom några som är fast på mammas dator, jag vet inte varför de inte vill flytta på sig) till min nya så nu blir det bildregn!

Januari:

Firade nyåret med Amanda



Och drog sedan iväg till Tunisien för att träffa Maher



Det var äntligen dags att läna in det stans jävla cp projektet



Och så tog jag körkort! =D




Februari:

Februari var rätt händelsefri, men det var i alla fall alla hjärtans dag



Och sen åkte jag tillbaka till Maher på sportlovet. Där hade de söta lamm.



Men hörrni. Detta var fett jobbigt. Så ni som tycker att detta är kul kan ju fortsätta med det, jag ger upp. So long suckers!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0