mittwoch

Sitter och äter frukost. Har egentligen inte så mycket tid på mig för jag ska till jobbet för att beställa varor. Johan är borta och jag har ansvaret. Mohahaha. Närå.
Min katt satt här inne och glodde när jag lagade mat. Han vill väl ha mat, tänkte jag. Men helt plötsligt vänder han och springer ut. Och eftersom det är min katt (<3) så sprang jag efter för att se om han blev ledsen (oroa er inte, jag skämtar bara). Men så visade det sig att han sprang ut för att spy. Min duktiga kille (att han inte spydde inne alltså). Jag ska ta lite vatten och skölja bort det med bara, så inte hunden äter upp det.

Nej, nu blev det bråttom.

Toodles!

Comments
Posted by: Josse

Hahaha oroa er inte xD Duktig Rasmus :)

2011-07-06 @ 13:19:26

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0