ons

Jag känner mig som en Sim utan matlagningspoäng. Nästan som min första Sim någonsin som tände eld på mikron.

Jag skulle i alla fall fixa mig en lunchlåda och stekte lite pommes frites i godan ro. Hade i lite olja och sådär och så skulle jag bara vända på de lite genom att skaka lite på pannan, så som jag alltid gör när jag inte orkar ta fram en stekspade. Men oljan hamnade utanför och plattan började brinna. Hjälp, tänkte jag. Men jag fick stopp på elden. Sedan skulle jag steka lite ägg i samma panna, och förundrades över hur lång tid det tog att få de klara.

Detta är en ganska pinsam historia men eftersom jag tycker om er så mycket så delar jag den med er i alla fall, så kan ni få er ett gott skratt såhär en tidig onsdag. Ja, plattan var ju då alltså av.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0