epilering

Jag sitter och äter frukost (nej, Josse, inte piroger) och har kommit på att det är rätt överskattat det där med att raka benen. Det var ju fett jobbigt. Det gick inte alls så fort som jag minns det och så missade jag en del för det var svårt att se vad man fått med och inte. Det enda positiva är väl att benen blir lite lenare. Men det är det ju knappast värt med tanke på hur fort det växer ut igen.

Nej, jag håller mig till att epilera. Det tar lite längre tid och de blir inte lena på samma sätt. Men oj vad skönt det är att inte tänka på att raka sig var och varannan dag =)

Comments
Posted by: Josse

Hahaha inte?! Nu blir jag nyfiken xD Vad kan ha tagit pirogernas plats? Pannkakor? Frukt? Om det inte är piroger vet man inte med dig xD Jag vill oxå ha en epilerare xD Men dem var väl ganska dyra?

2011-03-09 @ 11:19:27
URL: http://vehemence.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0