morgonbabbel

Jag är trött. Och jag vaknade stel i hela kroppen. Jag börjar först klockan elva, men jobbar till stängning idag. Första gången själv. Woho. Jag har egentligen inget behov av att stänga, det är soft att öppna och sluta lite tidigare. Men ändå. Jag vill ju stänga någon gång. Och så ska Johan visa hur man räknar kassan så det blir skoj ^^

Nej, men skämt åsido. Hängde på Jossan och Amanda till Täby centrum igår. Vi gjorde inte så mycket, var inne i lite affärer. Jag hittade promarkers på Panduro. Men man kunde bara köpa styckvis och jag orkade inte fundera på vilka färger man skulle välja. Jag hade ju hoppats på något tjusigt kit. jag köpte åtminstone lite akrylfärger. Köpte ett litet kit och sedan en gudfärg. Fast den tuben var redigt stor. Undrar hur jag ska lyckas använda upp den. Jag hittade ingen bra canvas till det jag tänkt göra, men jag får måla något annat med den jag har först istället.

Jag har förresten inget bildredigeringsprogram på datorn i nuläget. Jag har ett bra som jag fick med min webbkamera, så jag ska nog ta och installera det. Men jag vill ha photoshop också. Någon som kan fuska fram det åt mig?


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0