skärtorsdagen

Hej. Jag har inte varit hemma så länge. Har väl i princip bara hunnit äta... Det var en trevlig dag, dock har jag ont i fötterna och är jättetrött. Vi var ju borta från halv tolv till typ sju så det var ett tag.

Vi började dagen på Historiska muséet där vi kollade på Vikingutställningen. Eller mest i alla fall, vi kollade på allt annat också. Men sen drog vi till Kungshallen för lite lunch och sen letade vi studentklänning. I hela stan. Jag gick hem tomhänt. Visst att det fanns några men faktiskt väldigt lite. Jag hittade två som jag tyckte om. En på Manhattan som var jättesöt, men den satt inget bra. Jag undrar om det finns någon som har en kroppstyp som passar i den? Och den andra jag hittade var på MQ. Den var väldigt enkel men satt bra och var söt. Men den var inte så söt som den var dyr. Och sen vill jag helst ha med någon färg mer än vit. Men jag nöjer mig med helvit om jag hittar något bra, jag bara tvivlar på att jag kommer att göra det.

Pust. Jag ska se om jag inte kan sova lite innan Criminal Minds för jag är supertrött. GOD NATT!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0