skitfrisyr - skitfrisör

Jag har verkligen försökt göra något med det här skithåret. Hade det bara varit luggen hade det väl varit okej, för den kan man ändå sätta upp. Men det är verkligen resten av håret också. Det ser bara dumt ut. Det funkar såklart att sätta upp en knut i nacken och lite hårspännen till luggen, men jag tycker inte direkt att det är så jag ser bäst ut. Men jag har provat att platta, det hjälpte inte. Jag har nu provat flätor, det hjälpte inte heller. Jag får panik, jag ska åka till Maher på lördag och det är klart att jag vill känna mig fin!

Möjligheten finns ju såklart att det inte alls är så illa som jag tror, och att det bara är jag som tycker det är fult. Men jag vill inte se ut såhär och jag känner mig verkligen ännu mindre självsäker än vanligt, och det är illa kan jag tala om. Fan. Vad ska jag göra?

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0