=S

Idag har varit så jädrans seg. Det började med att jag låg i sängen i typ två timmar innan jag till slut drog mig upp för att duscha. Sen minns jag att jag har haft sjuk huvudvärk och eftersom jag tog typ tio ipren onsdag-torsdag ville jag inte ta fler nu. Jag tog på mig min björndräkt och drog ut med hunden, lite smått tvingad. Det var egentligen soligt och skönt, men med den utstyrseln blev det väldigt, väldigt varmt! Nåväl, kom hem, tjurade lite. Hade ont i huvudet. Målade lite men behöver mindre och smalare penslar för att göra klart. Försökte hitta något på tv, misslyckades. Och så har jag bråkat med min björndräkt. Fast jag märkte sedan att det inte var dens fel, för min pyjamas är minst lika dumt. Det är bara obekvämt, de lägger sig fel och sitter fel och ja, jag anar att det kommer bli jobbigt att somna ikväll. Blä.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0