telefonförsäljare

Det ringde en tjej till mig för ett tag sedan. Hon sa att jag hade deltagit i en undersökning på internet och frågade om jag kom ihåg det. Jag gör det ibland för att få poäng på vissa sidor.

Nåväl, hon hade i alla fall ett suuuupererbjudande till mig och de skulle skicka färgade linser till mig heeelt gratis och så. Bara det att man måste betala portot. Och visserligen är det ett bra erbjudande för portot är väl på max 70 kronor och man skulle få linsvätska och allting.

Men jag tackade nej och hon lät helt... förnärmad.

"Vaddå, varför inte?" frågade hon.

"Nej, men det är inte rätt tid för det" svarar jag.

Hon: "Skulle det vara bättre om jag återkom om en månad?"

Jag: "Nej, inte direkt."

Hon: "Men du har ju sagt att du är intresserad av det här?!?!?!"

Jag: "Ja, men jag vill ha ett hus i Spanien också men det är inte rätt tid för det. Hej då!"

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0