list

While I'm sitting here in our Christmas decorated home I'd like to do one of these lists. I do a lot of them but I rarely put them anywhere else then on Word. So, here you go (it's in Swedish though)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm... tja... jag och Jani kristyrade pepparkakor, det var kul.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov


Vad gjorde du för 15 min sedan: Hm... dammade tror jag.

Det sista du sa högt: "Det går bra" eller nåt liknande, vi ska dekorera granen.


Det senaste någon sa till dig: Mamma frågade om det passade att vi skulle dekorera granen.


Vad har du druckit idag: Mjölk och julmust (julmust is the shit)


Vad var det senaste du åt: En pepparkaka


Vad var det senaste du köpte: Hm... Det var nog pappas julklapp tror jag...

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Det snöar och är jättefint =D


Godaste glassmaken: Vet inte riktigt, choklad är ju alltid gott. Men det beror väl på...


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte riktigt. Det beror på hur man definierar det tror jag. Jag och Josse hade en lång diskussion om det, hade vi inte?


Sover du tungt: Det har hänt. Men oftast gör jag nog inte det.


Drömmer du mardrömmar: Ibland, gjorde det inatt


Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb :´(


Favoritklädsel: Jag gillar ju att ha klänning förstås men...


Favoritlåt just nu: Almost Lover med a Fine Frenzy

Vad ser du om du tittar till höger: En tomte


Vad gör dig glad just nu: Massor. Att jag snart får träffa Maher såklart <3

Vad ska du göra härnäst: Klä granen


Höger eller vänsterhänt: högerhänt


Humör just nu: Lite trött


Favoritgodis: Bubbliz tror jag de heter.


Kläder just nu: Leggings, pappas gamla golfstrumpor och pappas stora tröja


Sommarplaner: Vet inte riktigt, golf och Tunsien antar jag


Hur många kuddar sover du med: två huvudkuddar plus två till


Spelar du något instrument: Tvyärr inte,  eller ja... jag spelar ju gitarr för mig själv förstås, men jag kan inte. hehe


Morgon eller nattmänniska: inget ^^

Vad är viktigast för dig: Maher (oj vad dumt svar)


Är du kittlig: Jepp


Snarkar du: Lite ibland tror jag...

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Är spindlar en insekt?

Längtar du mest efter just nu: Maher, som vanligt såklart =)

Tack för idag, nu ska jag kila iväg så att mamma inte halshugger mig eller nåt XD


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0