museum idag

Ställde väckarklockan på nio för att gå upp och springa. Så det första jag gör är att dra gardinen åt sidan och konstatera att vädret är helt okej. Visst, lite grått och mulet, men det funkar.

Så jag går upp, borstar tänderna, klär på mig löpkläder och ser ut genom fönstret. Det regnar. Och inte lite heller. Blä, det var den rundan. Visst, jag har väl egentligen inga stora problem med att springa i regnet, men kanske inte första rundan på typ ett halvår?

Jaja, jag har i alla fall fått upp motivationen och det finns många andra dagar att börja på.

Snart drar i alla fall jag och syster till Historiska muséet. Jag hade typ bara en lektion i skolan idag som dessutom var totalt onödig så jag sjukanmälde mig. Ha en bra dag allihopa!


Varför har varken ICA eller Willys påskgodis? Vilket skitställe vi bor på ^^


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0