Söndag

Ingen studentklänning inhandlad. Men jag blir mer och mer sugen på den jag hittade på internet, så jag beställer nog hem den alldeles strax.

Men det var en trevlig dag ändå. Vi drog som sagt till Solna Centrum och vi gick runt där lite, sen köpte vi en Bulgur Sea på Hemköp och lite fikabröd på ICA. Dem tog vi med till min systers lägenhet där hon och min käre far målade. Så vi fikade lite (jag åt då alltså min Bulgur Sea till lunch). Det var härligt mättande och ett wienerbröd till efterätt, helt perfekt. Sen handlade vi baguette och grillad kyckling på vägen hem, så oss går det ingen nöd på. Jag kanske ska ta och jobba lite åt mamma en stund. Hon kommer hem imorgon så antingen gör jag allt då eller lite nu och lite imorgon. Vi får se, det kan ju hända att jag fastnar framför teven. Hehe.


Jag med min älskade ring, som visserligen inte syns så bra, men ändå.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0