tisdag

Jag skriver inte så mycket just nu, men det är bara för att min dator som sagt är trasig.

Jag börjar i alla fall om typ en timme, men jag känner inte direkt för att gå dit. Jag känner mig bara fet och ful och äcklig idag och det lär inte bli bättre efter cykelturen dit... Usch och fy, men det blir säkert bättre sen. Hoppas jag. Jag har i alla fall bara en lektion idag, för vi fick hemuppgifter på religionen och jag tar tyskan på torsdag istället. Men jag har historia och jag kanske ska hålla en presentation, det beror på hur lång tid det tar, för min grupp är nog sist ut tror jag. Vi får se.

Hej då så länge, ha en bra dag, bättre än vad min verkar bli...

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0