en regnig lördag

Jag har inte skrivit något idag, helt enkelt för att jag inte haft något att skriva. Jag vaknade vid halv ett, lite väl sent. Sedan dess har jag inte gjort mycket mer än att sitta här och läsa Harry Potter, just nu har jag fått sällskap av cola och choklad, jag sitter och plockar ut det sista ätbara ur en Aladdin ask. Det regnar ute, därför har golfbanan inte lockat särskilt. Men jag läste på Facebook att Emma ska ut och springa. Det är otroligt härligt att springa i regnet, kan jag säga. Om det inte hade varit för att jag tröttnat på att springa. Om jag bodde på ett ställe där man kan springa och titta på en vacker omgivning samtidigt, hade jag sprungit mycket oftare. Jag lovar. Dessutom är det på gränsen att det regnar lite för mycket. Plus att jag har det väldigt bekvämt här med Harry.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0