hehehe

Det är någon tjej som har börjat maila min pojkvän. Tänk er typ i stil med Björn Gustafssons sång till Carina Berg, fast helt seriöst. Typ: Jag är mycket sötare än vad hon är, mycket bättre, vi kan ta in på hotell en vecka, jag ska skriva till henne och säga att du älskar mig och inte vill ha henne längre. Och så brukar hon tydligen fråga hans kusin om honom hela tiden.

Jag bryr mig inte så mycket om det, för jag vet att han älskar mig, men hon slutar inte. Dessutom tycker Maher att det är jobbigt. Så jag gick in på hennes Facebook profil för att kolla lite och frågade Maher om det var hon på bilden. Svaret jag fick var "I guess". Så himla roligt, han har inte ens sett henne på riktigt! Jävla psycho-brud.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0