HP (och inte som i Harry Potter!!)

God jul!

Nu är kanske julen slut för vissa eftersom julafton har varit. Men så är det icke! Idag har jag köpt en julklapp till mig själv. En splitterny dator från HP som jag fick grym mellandagsrabatt på! Så nu blir det till att installera msn och lite annat tråkigt. Officepaketet får vänta, det används inte så flitigt ändå för tillfället. Jag önskar dock att jag hade en manual, för inte vet jag var jag hittar webkameran någonstans. Själva programet alltså. Dessutom vänjer jag mig vid tangentbordet just nu så lite fel blir det allt.

En sak som är superdupersvårt: Scrolla! Man ska ju typ dra med två fingrar och jag lyckades en gång, men det gick jättefort! Alldeles för fort. Och inte lyckas jag låsa mus-paden heller. Svårt, svårt, svårt!




Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0